0

DoaKu UntukMu



''YA RABBI..


Aku berdoa utk seorang lelaki, yg akan menjadi sebahagian daripada hidupku..
Seorang lelaki yg sungguh mencintaiMu lebih dari segala sesuatu..
Seorang lelaki yg akan meletakkanku pd kedudukan kedua di hatinya setelah Engkau.. 
Seorang lelaki yg hidup bukan untuk dirinya sendiri tetapi untukMu..
Seorang lelaki yg mempunyai sekeping hati yg sungguh mencintai dan dahaga akan Engkau dan memiliki keinginan untuk menauladani sifat-sifat agungMu..
Seorang lelaki yg mengetahui bg siapa dan utk apa dia hidup, sehingga hidupnya tidaklah sia-sia..
Seorang lelaki yg memiliki hati yg bijak bukan hanya sekadar otak yg cerdas..
Seorang lelaki yg tidak hanya mencintaiku tetapi juga menghormatiku..
Seorang lelaki yg tidak hanya memujaku tetapi dpt juga menasihati ketika aku berbuat salah..
Seorang lelaki yg mencintaiku bukan kerana kecantikanku tetapi kerana hatiku..
Seorang lelaki yg dapat menjadi sahabat terbaikku dalam tiap waktu dan situasi..
Seorang lelaki yg dapat membuatku berasa sebagai seorang wanita ketika berada di sisinya..
Seorang lelaki yg memerlukan sokonganku sebagai peneguhnya..
Seorang lelaki yg memerlukan doaku utk kehidupannya..
Seorang lelaki yg memerlukan diriku utk membuat hidupnya menjadi sempurna..


Dan aku memohon ya ALLAH..


Berikan aku sekeping hati yg sungguh mencintaiMu, sehingga aku dapat mencintainya dengan cintaMu, bukan mencintainya dengan sekadar cintaku, berikan kepadaku tangan supya aku mampu berdoa untuknya, kurniakan aku mulut yang penuh dengan kata-kata kebijaksanaanMu dan pemberi semangat kepadanya..


AMIN YA RABBAL ALAMIN.......''


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top